مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:562023-10-27سياسي

نماز جمعه| صهیون در سراشیبی سقوط؛ زمین غزه ارتش کودک کش را خواهد بلعید


خبرگزاری فارس؛ سردبیری استان ها: نماز جمعه عبادی سیاسی امروز پنجم آبان ماه در مراکز استان ها و شهرستان های کشور با حضور پرشور مردم برگزار شد.

ائمه جمعه با اشاره به تداوم جنایت صهیونیست ها در نوار غزه و کشتار وحشیانه مردم بی دفاع، رژیم صهیونیستی را در مسیر زوال و در حال کشیدن آخرین نفس ها دانسته و عملیات زمینی این رژیم را باتلاقی برای آن ها قلمداد کردند.

  تهرانحاج علی اکبری: عملیات طوفان الاقصی نقطه عطفی در دوران حاضر رقم زد حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، در خطبه های نماز جمعه این هفته (جمعه 5 آبان) تهران، با بیان اینکه این روزها مسأله ما، مسأله فلسطین است، اظهار کرد: علت عملیات طوفان الاقصی، 75 ساله اشغال و 16 ساله محاصره و جنایت علیه مردم فلسطین است.

چشم و گوش بینای مقاومت دریافته بود که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که یک عملیات سنگین و گسترده را علیه غزه انجام دهد و قصد دارد با کشتار سنگین 100 هزار نفر را از این منطقه کوچ دهد.

در محورهای سیاسی نیز معلوم شده بود که دولت های خائن منطقه کار عادی سازی را نهایی کرده اند و قرار بود همزمان این دو کار انجام شود.

وی افزود: عملیات دفاع فلسطینی ها در برابر یک دولت به تمام معنا وحشی و ارتشی بود که علاوه بر قدرت اتمی، در ساختار سایبری نیز جزو ارتش های برتر دنیا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه| صهیون در سراشیبی سقوط؛ زمین غزه ارتش کودک کش را خواهد بلعید

نماز جمعه| صهیون در سراشیبی سقوط؛ زمین غزه ارتش کودک کش را خواهد بلعید